Niedzielny objazd trasy Maratonu

Niedziela, 29 sierpnia 2010 · Komentarze(0)
Kategoria nocne, ostrzak
Dzień rozpocząłem o 10 szykując się na objazd trasy maratony MTB który organizuje Rowerowa Brzoza.
chłopaki stwierdzili, że meni porąbało że na ostrym chce jechać na trasę może i mieli rację po około 4km trasy zjechałem okrężna drogą w stronę Bydgoszczy.
Bilans około 17km w terenie po lesie.
Moje nogi nie są jeszcze dostosowane do wysiłku dzień po dniu na tak wysokim poziomie, długa droga przede mną i dużo kilometrów do przejechania.

Popołudniu już na spokojnie z Magdą do fordonu, potem z Buzonem po mieście po schaltowaniu Devila na Łucznizckę z Bartodzieji przez Młyńską gdzie złapałem gumę na tylnym kole (dobita felga).
Na Łuczniczce czekał na nas Ply i spotkaliśmy szóstego Ostrzaka Natalii doczepionego do słupa ;) taki pozytywny akcent.
Byliśmy w sumie zmęczeni jazdą i dlatego na Wyżyny Uphillem po schodach na stacji na kapach każdy pojechał w swoją stronę.

Bilans szacowany około 63-65km
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.