Grudzień, 2008

i naszło mnie na wspomnienia

Sobota, 27 grudnia 2008 · Komentarze(3)
Kategoria nocne, treningowe
Warszawa czerwiec 2006

Więcej marźnięcia niż ....
i dlatego tylko półtorej godziny wyszło
w końcu czuje że jest zima :)

Pozdro
kita

Coroczne rowerowanie w drugi

Piątek, 26 grudnia 2008 · Komentarze(0)
Coroczne rowerowanie w drugi dzień Świat to już tradycja

foto by Adaho
po przejechani pętelki do Wilczego Gardła i powrocie trafiliśmy na fenomen w naszym województwie zobaczyliśmy śnieg :) <jupi>

Wieczorkiem chłopaki jechali jeszcze na Masa Krytyczną w sumie przyjechało szesnaści osób niestety Ja wybrałem rodzinkę i nie pojechałem na MK

Gdzieś na BS uciekło mi około 60km przejechanych tras :P
W dniu dzisiejszym w moim kalendarzu przekroczyłem 10tyś km ;)

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających

Dzisiaj szybko i sprawnie

Środa, 24 grudnia 2008 · Komentarze(0)
Kategoria do i z pracy
Dzisiaj szybko i sprawnie po pracy mało czasu na przygotowania i dalej ruszać trzeba było na wigilie do siostry :) i chrześniaków :)

Nocna Masakra :) Przejechana

Niedziela, 21 grudnia 2008 · Komentarze(8)
14:29 h 13.77 km/h
Musze policzyć kilometry zrobione w terenie pewnie ze stówka się zbierze jak nie więcej.

Więc zająłem czwarte miejsce :) mnie ono satysfakcjonuje nie myślałem ze tak wysoko uda mi się skończyć Nocną Masakrę :)
Wszystko zaczęło się od tego jak jakoś koło 7 grudnia wpłaciłem wpisowe :) żeby już się nie wycofać. Od tego dnia do myślałem czy dobrze zrobiłem w piątek jak wsiadłem do ciaongu do Szczecina wiedziałem, że to był dobra decyzja :)
Zaczęło się już nie będzie odwrotu kita ;)

Z dworca nie miałem większych problemów na dojechanie do bazy rajdu na wejściu po lewej stronie widzę, że ktoś walczy z rowerem podbiłem do nich zostawiłem rzeczy i poszedłem złożyć podpis do biura zawodów, że dojechałem :)
Wróciłem okazało się, że z uczestników na trasę rowerową są tam cztery osoby :P
Rozłożyłem się gdzieś na środku (tam tylko było miejsce) rower na korytarzu zostawiłem i zasiadłem do posiłku (około północy).
Na korytarzu przygotowywał się jeszcze jeden uczestnik :) trochę z nim porozmawiałem, jakiś telefon wykonałem i tak zleciał czas do 2 w nocy więc się położyłem :) kurde ale ktoś piłował ze za szybko nie zasnąłem :P

Pobudkę mieliśmy około 6:30 jak część osób wstawała na trasę rowerową, to stwierdziłem, że pada deszcz. Wstałem około 10 wiadomo jakiś posiłek, przygotowanie roweru rozmowy itd itp :)
I jakiś solidny obiadek w czterech pojechaliśmy do pizzeri zamówiłem sobie spagetti bolonese po raz pierwszy nie byłem wstanie zjeść 400g porcji :P
Zmasakrowany makaronem stałem i czekałem na rozdanie map itp.
Po dostaniu jej w ręce stwierdziłem, że Nocna Masakra się zaczęła najpierw przeanalizowanie trasy i ruszamy.
Spod szkoły wyjechałem z Wikim, Tomalosem i jego kumplem (sorrki nie pamiętam imienia). Przez miasto Tomek z kumplem się urwali z Wikim pojechaliśmy według mapy jak uważaliśmy za słuszne na krajową "10" tam mijamy nikogo innego jak Tomka :P byli przed nami ;).
Jedziemy najpierw pk1 niestety Wiki ominął zjazd wiec szybka informacja i jedziemy do pk14 do tego wrócimy :) urywamy się z Wikim i trafiamy zamiast w prawo na szosę to na autostrade :/ nie ten kierunek jedziemy na północ a mieliśmy na wschód zawracamy przenosząc rowery przez barierki i pas zieleni plus kilka pasów autostrady :) Trafiamy na właściwą drogę widząc, ze dwie osoby popełniają ten sam błąd co my jadąc autostradą. Docieramy do PK14 podbijamy kartę i wracamy do pk1 i dalej na pk10 o mało co Wiki nie został potrącony przez samochód lecz dzięki temu znalazł skrzyżowanie na którym mieliśmy skręcić ;)
Tory kolejowe i wprost na pk1 docieramy bez problemów :) podbicie i dalej szlakiem do drogi ta niedaleko słychać ją więc zbaczamy ze szlaku i najprostszą drogą do szosy trafiamy na płot zresztą nie tylko my prześlizgujemy się dołem :) i docieramy do Kobylanki w prawo i zaraz za zabudowaniami w lewo :) idealnie nawet punkt do nas przyjechał :D
Podbicie i dalsza droga do pk4 tu się jechało długo jakimiś płytami między bagnami polami zero światła tylko to co z lampek więc tylko czołówka, za nami jechał cały czas samochód Wiki mówi zatrzymajmy się i go przepuścimy po co go spowalniać okazało się, że organizator jechał dopiero punkt zawiesić :P z Wikim na pk4 dotarliśmy jako pierwsza para :) Wracając z tego punktu dojeżdżamy do Dębina wprost na jakieś magazyny :/ jest przejście idziemy a tam droga tylko ta była za płotem a obok jakaś imprezka :D młodzież się przy pifku bawiła jeden z nich otworzył na furtkę z tyłu dzięki czemu nie musieliśmy przez płot z rowerami skakać. Szybka kontrola mapy kurde mieliśmy wyjechać w innym miejscy lecz tu nie jest źle ruszamy dalej na pk6 w między czasie zatrzymuje nas policja ;d
do szóstki doszliśmy dalej jedziemy na pk9 to na tą budowaną autostradę niestety jej nie było z a wiele tylko szuterek za to prosty skończył się po około 4-5km i zaliczyłem lot przez kiere :D odbiliśmy w lewo i przez "Linie" dotarliśmy do Swochowa i na pk9 w nogach mieliśmy 115km Wiki mówi mi, że mam więcej sił i mam jechać dalej sam bo ciężko mu się już na kole trzyma i czas żeby coś zjeść.
Podziękowaliśmy sobie za wsparcie i ruszyłem zostawiając Krzyśka na pk9.
Trzymając dalej swoje tempo po drodze do Kunowa zaczepiłem się i chwile kręciłem z innym zawodnikiem jadącym na pk8 chwila rozmowy trochę wolniejsze tempo. Nogi nieco odpoczęły w Konowie odbiłem na Banie droga asfaltowa i wiaterek boczny zaczęło się jechać dość ciężko, zagryzłem zęby i jechałem dalej do pk7 nie prowadzi żadna droga lecz organizator stwierdził ze tam jest ;) to w prawo zęby do jeziorka dojechać :) nauczony że przy jeziorach brzegiem jest zawsze ścieżka dotrę do wąwozu, przez pole jedzie dwóch uczestników spojrzałem w mapę i się zastanawiałem czemu akurat przez pole?? Obrałem swoją trasę i tak do punktu siódmego dojechałem idealnie :) wróciłem tą samą drogą i ruszyłem na pk2 tu już cały czas pod wiatr się jechało z mapy wynikało 21km :/ porażka.
W Baniewicach postanowiłem zrobić sobie przerwę i coś zjeść zatrzymałem się na przystanku zdjąłem plecak i widzę jakaś dwójka jadąca z tej samej strony co Ja, już wiedziałem ze po posiłku nici, wyjąłem banana w garść rower miedzy nogi i zabrałem się z nimi mogli jechać tylko w jedna stronę na pk2 a w 3 będzie się lepiej jechało pod wiatr niż samemu. Bananka wciągnąłem po drodze :) Okazało się, że tą dwójkę mijałem na polu koło pk7 ale czemu oni byli za mną ?? to się zastanawiam do teraz. PK2 zdobywamy razem i dalej też kręcimy w trzech na pk12 wmordewind non stop. Na tej trasie po małym przystanku mam mała zapaść będąc w Lubiczu myślę ze jestem w Pacholętach. Kręcę z nimi i się zastanawiam czemu nie dojeżdżamy do lasu przecież powinien być za około 2km a tu jedziemy już 3 i 4 a lasu nie ma, w końcu się oriętuję gdzie jestem ;) pk 12 trochę szukamy bo na złą górkę weszliśmy ale dzięki uprzejmości innego uczestnika znajdujemy punkt i wracamy schodząc-wchodząc i schodząc do rowerów. Z pk12 sprawdzam sobie czas jaki pozostał i koryguje trasę oki to na pk15 i na drugą stronę Odry po pk5 i pk13 niestety w Gryfinie robimy sobie małą przerwę na stacji benzynowej tam drożdżówka i pół litra koli, spod stacji ruszamy już w czterech do pk15 tego punktu trochę szukaliśmy bo na złe skrzyżowanie trafiliśmy :P znajdujemy pk i jedziemy dalej tu się rozstałem z tą dwójką bo musiałem baterie zmienić a oki jechali na pk9 który już zaliczyłem Ja ruszam na pk11 niestety trochę się nasłuchałem ze jest ten pk przesunięty i ciężko go znaleźć bo w innym miejscu stoi niż jest na mapie zaznaczony to się zacząłem zastanawiać i stwierdziłem fakt, że 10 punktów mam jadę do mety.
Niestety była już godzina 5 jakieś czyli czas leciał nieubłaganie i na drugą stronę odry nie odważyłem się pojechać, pisząc tą relację nauczyłem się jednej rzeczy pomyśl 3 razy a potem wykonaj mogłem spokojnie odbić i jeszcze zaliczyć pk13.
A jadąc z pk15 trzymałem się szlaku czerwonego rozjeżdżonego przez ciężarowe samochody od wycinki lasu, teraz bym odbił w czarny szlak i asfaltem dojechał do Szczecina. W Brynkach Starych odbiłem na szosę "118" żeby do Szczecina się dostać :)
Tu właśnie mając jeszcze prawie 2 godziny trzeba było pojechać na pk13 co prawda pod wiatr lecz z powrotem był by w plecy, niestety do takich przemyśleń doszedłem pisząc ten tekst ;)
Do bazy rajdu trafiłem dość szybko jadąc w stronę szkoły :) okazało się ze już koło niej jestem :P dlatego tylko 199,5km i nie dobiłem do tych 200.

Tym się nie przejmuję jakoś w południe wyszliśmy na chwile sprawdzić liczniki czy są dobrze skalibrowane i około 3km należało by dodać do mojego dystansu :)

Na metę dotarłem o 6:20 4 minuty za mną dotarł zwycięzca Nocnej Masakry był lepszy :) a Ja trochę żałuje również że nie pojechałem na pk3 i na pk11 mając półtorej godziny do końca czasu.
Nie mam się na co wkurzać moje założenie na wystartowanie i przejechanie Nocnej Masakry zostało w przyjemny sposób zakończone dojazdem na 4 miejscu :)
Zanim się położyłem minęła jeszcze kolejna godzina :P i tak wyszło półtorej godziny spania :D:D i powrót do domku fotki właśnie lądują na serwer ;)

Do domku podróż zapowiadała się długa śpiąca i samotna

w błotko na trasie też wpadłem :P

Na stacji Szczecin Dąbie dosiedli się kolejni uczestnicy z trasy pieszej Kuba z Bydgoszczy i (mam kiepską pamięć) i rowerowej Marcin z Izą z Legionowa :)

podróż minęła weselej ;)

Opisy PK
1. Skrzyżowanie dróg, drzewo na W
2. Jez. Lipiany, cypel, gruba sosna ok. 10m od brzegu
3. Skrzyżowanie dróg, drzewo na szczycie skarpy na SE
4. Przepompownia, drzewo na SE (później zmieniony)
5. Skarpa od dołu

relacja Tomka z Nocnej Masakry tomalos.bikestats.pl
relacja p.Karoliny która zajęła wysokie 5 miejsce GRATULACJE

Wyniki TR
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.

Kategoria do i z pracy, nocne

po przygotowaniu do zmasakrowania

ostatni wpis i ... i już spadam powoli na ciapong ;)

i po dojechaniu na Szczecin Dąbie wprost do Bazy rajdu bez żadnego błądzenia po okolicy :)