urlopowanie :)

Piątek, 27 lutego 2009 · Komentarze(2)
Kategoria Orbea
Focenie ścieżek rowerowych w Bydgoszczy muszę na serwer wrzucić i na serwis :)

Zaczynająca się ścieżka przed rondem, normalka :/

Prowadząca tylko prosto, nie przewidzieli ze rowerzysta może pojechać w prawo :/

Najszersza ścieżka w Bydgoszczy w dodatku oznakowana jako szlak rowerowy :/ porażka na całej linii

W dodatku szlak prowadzi do nikąd i zaczyna się po drugiej stronie ulicy :/

Dodam, że jest to jedna z najdłuższych ścieżek w Bydgoszczy, prowadzi ulica Kamienną, Artyleryjską i przechodzi w WZtkę

chociaż do oznakowania nie ma się co przyczepić ;)

Tyle ze nie przewidzieli że rowerzysta czasem chciałby wjechać w osiedle

cd. nastąpi

Skrzyżowanie Gdańskiej z Kamienną jadąc na zachód odbicie na północ ścieżka jest przy okazji robienia naszego stadionu ją zrobili niestety jest jej tylko kilka set metrów

chcąc jechać na południe nie znajdziemy ścieżki :/
lecz możemy zawsze jechać prosto przechodząc przez ulice po tej stronie nie przewidzieli ruchu rowerowero, ani żadnego innego nawet chodnika

[img]

Odpowiedz na twoje pytanie Rafall choć ulica jest szybciej i bezpieczniej przejechać to skrzyżowanie.

kitaxc 09:34 poniedziałek, 2 marca 2009

Wczoraj jechałem Gdańską i Kamienną. Na Kamiennej jest takie fajne wgłebienie, że jak jest sucho to nie ma problemu ale gdy napada to wody chyba po osie i oczywiście jest to na środku ścieżki. Gdańska w zasadzie chyba nie ma skomunikowania z Kamienną. Musiałem ciąć przez skrzyżowanie z blachosmrodami.

Rafall 08:29 poniedziałek, 2 marca 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc