Ice Ice bike

Niedziela, 22 lutego 2009 · Komentarze(1)
Kategoria treningowe
Trochę szosowo trochę terenowo z cyklu dla chcącego coś dobrego :)

Z rańca, powiedzmy :D:D bo w nocy mało spałem :) i pobudkę miałem o 9:15 a o 9:oo byłem umówiony :P nio ale zdążyłem z małym spóźnieniem ;)
i półtorej godziny szosy patrząc na to co leciało z nieba miedzy powrotem do domu a wstaniem rano to z nawierzchni leciało na nas błoto sól i wszystko co tam leżało nie wyglądałem najczyściej :D:D

11:oo zameldowałem się pod Kauflandem jak co niedziela ;) i w ekipie 11 osób ruszyliśmy w świat :) trochę lasu a, że śnieżek sobie prószył i dalej prószy to było biało i wesoło w doborowym towarzystwie.

Dzięki temu dowiedziałem się parę istotnych spraw :) i tak

ZAPRASZAM 2 maja na Maraton Metropolia Bydgoszcz-Toruń organizowany przez

Rowerowa Brzozoa

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających
>>ŻYCIE BEZ ROWERU POWODUJE RAKA I CHOROBY SERCA

kita ty to masz zdrowie zeby w taka pogode tyle kilasow wykrecic,przypominaja mi sie stare czasy kiedy ja tak krecilem az lezka w oku sie kreci ale Tobie zycze sukcesow bo na to ciezko pracujesz.z kolarskim pozdrowieniem Piotr.S.

smok64 21:13 poniedziałek, 23 lutego 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atorz